Lirene dermoprogram - wybielanie 3w1 RECENZJA

12:50

Jako że dawno nie było żadnej recenzji przychodzę dziś do was z produktem Lirene -

Wybielanie, Oczyszczanie 3 w 1: żel myjący + peeling + maska


Kupiłam ten produkt w Rossmanie na promocji -40% za jakieś 10zł. Bez promocji kosztuje ok.17 zł co według mnie jest adekwatne do jakości produktu - nie jest za wysoka ani za niska. 

Od producenta;
Multifunkcyjna formuła oczyszczająca 3w1 odpowiada na najważniejsze potrzeby skóry: 
- skutecznie i głęboko oczyszcza skórę łagodnie usuwając martwy naskórek i odblokowując pory, dzięki delikatnym drobinkom peelingującym, 

- naturalnie rozjaśnia skórę, przywracając jej blask dzięki wit. C, która redukuje nadmierną produkcję melaniny i hamuje negatywny wpływ promieniowania UV na komórki, 
- poprawia elastyczność, jędrność i gładkość skóry poprzez działanie kwasu hialuronowego i witaminy E, 
- długotrwale nawilża i odżywia skórę dzięki zawartości olejku bawełnianego i mikroelementów soli morskich, które ograniczają utratę wody z naskórka. W efekcie skóra twarzy jest oczyszczona, rozjaśniona i gładka. 


Producent obiecuje nam wygładzenie skóry, oczyszczenie jej  oraz redukcję przebarwień, lecz czy produkt spełnia te obietnice? Według mnie TAK. Jako że jest to produkt 3 w jednym ocenię go pod każdym aspektem;
ŻEL MYJĄCY - dobrze domywa resztki makijażu, skóra jest czysta - spełnia swoje zadanie. Mało się pieni, ma formę raczej przypominającą krem niż żel.
PEELING - dzięki drobinkom zawartym w żelu bardzo fajnie peelinguje twarz, czuć że coś się dzieje ale nie jest przy tym zbyt agresywny, bardzo dobrze spełnia swoje zadanie. Skóra jest gładka i przyjemna w dotyku, czuć też wyraźne oczyszczenie. 
MASKA - tutaj produkt mnie nieco rozczarował, wiadomo nie spodziewałam się cudów ale nie zauważyłam żeby robił coś jako maska. Fakt, skóra jest gładka ale to tyle,nie zauważyłam innych efektów. 

Bałam się że produkt mnie zapcha przez parafinę w składzie ale nic takiego się nie stało, na mojej twarzy nie pojawiły się żadne niechciane wypryski po jego zastosowaniu - a wręcz przeciwnie. Zapach ma bardzo ładny, nie jest on chemiczny, ciężko mi określić jak pachnie lecz w każdym razie nie śmierdzi :D Jest dosyć wydajny, zostało mi go jeszcze dużo w tubce a używam go codziennie. A co z obiecywanym wybielaniem? Sądzę, że efekt nie jest jakiś spektakularny, ale działa. Moje przebarwienia delikatnie się rozjaśniły, oczywiście zdaję sobie sprawę z tego że to żadne kwasy, żeby spodziewać się niesamowitych efektów, ale żel daje radę. Jestem zadowolona z tego produktu i szczerze mówiąc to żałuję że kupiłam tylko jedno opakowanie póki była promocja. Kiedy tylko mi się skończy lecę po następne. Polecam wszystkim ten produkt, jest na prawdę godny uwagi za nie przesadzoną cenę. 


A co do rozdania, niestety musiałam go odwołać ze względu na to że zgłosiło się zbyt mało osób, no cóż nie od razu Rzym zbudowano, spróbuję jeszcze raz za jakiś czas. :) W czerwcu spodziewajcie się recenzji produktów marek Rimmel i L'oreal ponieważ wygrałam dwa konkursy organizowane przez te firmy. Kosmetyki dojdą do mnie na dniach, wszystkie zrecenzuję na blogu w najbliższym czasie. 

You Might Also Like

5 komentarze

  1. ciekawy produkt. i za taką cenę żal nie wypróbować :) szkoda, że nie jest już na promocji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz będę czatować na jakąś, mam nadzieję że w najbliższym czasie pojawi się w niższej cenie :D

      Usuń
  2. Mnie takie kosmetyki akurat niepotrzebne, ale uwielbiam peeling z Lirene :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peelingów nie miałam przyjemności testować :)

      Usuń
  3. nie używałam niestety

    poklikasz? http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images