Niedziela dla włosów

21:36

Witam was po leniwych świętach, po zasłużonym odpoczynku wracam do działania ze zdwojoną siłą ;) W niedzielę postawiłam na olej, pierwszy raz zostawiłam go na włosach na całą noc (około 14 godzin - tak wiem, śpioch ze mnie ;) ) i byłam strasznie ciekawa efektu tego zabiegu. Użyłam oleju rzepakowego, moje włosy go bardzo lubią. W poniedziałek po zmyciu oleju nałożyłam Kallosa z keratyną i łyżką skrobi ziemniaczanej. Efekty mnie zadowoliły, włosy były bardzo gładkie, miękkie i miłe w dotyku. Nie puszyły się i nie straciły na objętości, były wyraźnie wygładzone i prostsze niż zwykle - końcówki nie podwijały się tak jak zwykle. Bardzo mi się spodobało to połączenie, muszę wypróbowac jeszcze inne maski z dodatkiem skrobi. Bardzo polecam dodawanie jej do masek, jeśli chcecie uzyskac efekt gładkich włosów.

Zdjęcia; (po lewej z lampą, po prawej bez)


You Might Also Like

12 komentarze

Like us on Facebook

Flickr Images