Timotei, odżywka Intensywna odbudowa RECENZJA

16:48

Przychodzę do Was z kolejną recenzją, tym razem jest to produkt do pielęgnacji włosów - odżywka od Timotei z ekstraktem olejku z awokado.

Od producenta;
Odżywka Timotei Intensywna Odbudowa wzbogacona naturalnym ekstraktem olejku z awokado, pomaga w zapewnieniu odpowiedniego poziomu nawilżenia i odbudowuje zniszczoną powierzchnię włosów suchych i zniszczonych oraz pomaga przywrócić im gładkość. 
Cena - 8zł/200ml

Po pierwsze to muszę powiedzieć, że odżywka pachnie wręcz cudownie! Zapach ten nie przypomina mi awokado, ale jest bardzo słodki i przyjemny, mogłabym ją kupić dla samego wąchania ;) Konsystencję ma gęstą, jest koloru jasnozielonego. Wydajność średnia, ale nie kosztuje majątku więc to nie problem. Opakowanie też jest okej, nie ma trudności z wydobyciem produktu.

A co z działaniem na włosy? 
U mnie sprawdza się dobrze, ułatwia rozczesywanie włosów, nadaje im fajny zapach który utrzymuje się kilka godzin, włosy są gładkie i nie puszą się. Wiadomo że to tylko odżywka i raczej nie odbuduje zniszczonych włosów jak obiecuje producent, ale uważam że warto ją kupić. Trzymam ją na włosach około trzech minut, nie opłaca się robić tego dłużej bo po prostu nie otrzymamy lepszego efektu, działa tak samo po trzech i po dwudziestu minutach. Podsumowując, jestem zadowolona z tego produktu i zamierzam kupić odżywkę ponownie. 




You Might Also Like

4 komentarze

  1. nie uzywalam jej nigdy, chetnie wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam szampon z tej serii i jest taki średni. Odżywkę też kupię w najbliższym czasie, jak wykorzystam to co mam w szafkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon też miałam i nie spodobał się moim włosom,w przeciwieństwie do odżywki :D

      Usuń

Like us on Facebook

Flickr Images