Nowy pomocnik w walce o przyrost włosów +rozdanie

18:09

Przychodzę dziś z małą niespodzianką, otóż wpadłam na pomysł zorganizowania małego rozdania na blogu. Więcej informacji za około dwa-trzy dni kiedy już ogarnę wszystkie nagrody, a może mi podpowiecie co chciałybyście wygrać? Może to być coś do włosów, do pielęgnacji, do makijażu.. jakieś propozycje? Każdą chętnie rozważę!

Od wczoraj rozpoczęłam walkę o przyrost włosów - padło na herbatę ze skrzypu i pokrzywy. Mam nadzieję że z czasem przyzwyczaję się do tego smaku, bo jak na razie troche ciężko mi to idzie.. ;) Kto pił chyba wie, o czym mówię. Jutro zrobię zdjęcie kontrolne i takie samo przedstawię wam za około miesiąc aby ocenić czy są jakieś zauważalne efekty. Oby warto było się pomęczyć z tym smakiem..

Kupiłam również wyczekiwaną przeze mnie odżywkę do włosów Mango i Aloes firmy Balea. Trochę się jej naszukałam, ale w końcu trafiłam na nią w sklepie z chemią niemiecką. Jeszcze jej nie testowałam, za jakiś czas pojawi się tutaj jej recenzja, mam nadzieję pozytywna. Co na razie mogę powiedzieć, to to że jej zapach jest po prostu obłędny! Nie jest chemiczny, sztuczny, a słodki i owocowy. Mogłabym ją wąchać i wąchać, liczę na to że zapach ten będzie się utrzymywał na włosach chociaż przez kilka godzin. 


Nie było w tym tygodniu postu z cyklu Niedziela dla włosów ponieważ przesadziłam troszkę z ilością oleju i po umyciu i wysuszeniu okazały się być tłuste jak smalec.. :D Musiałam umyć je jeszcze raz i nie miałam już czasu żeby cokolwiek poza tym z nimi robić, więc w tym tygodniu odpuściłam. Ale spokojnie, mam już fajny pomysł na następną!

Na dniach pojawi się informacja o rozdaniu. 

You Might Also Like

14 komentarze

  1. wszędzie widzę te kosmetyki Balea i zaczynają mnie powoli kusić :> będę musiała wypróbować coś z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam też dużo dobrego o ich żelach pod prysznic, miałam przyjemność powąchać waniliowy i pachnie obłędnie!

      Usuń
  2. Kuszą mnie kosmetyki Balea, coraz bardziej :D
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem jak kosmetyk Balea się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O muszę tos sprawdzić :)
    Klikniesz w baner na blogu Bede wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pora wypróbować coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam pić pokrzywę jest świetna.A odżywkę mam i jest ok;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To połączenie jest raczej nie dla mnie, piłam kiedyś i nie było to dobre.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapuszczam włosy, więc pewnie spróbuję :)

    http://fashionismywold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam już o pokrzywie na włosy ale jeszcze nie próbowałam, ciekawa jestem wyników więc dołączam do obserwatorów :) Zapraszam też do siebie

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak wiem że ciężko się to pije ;p tez mam z tym problem :) kilka dni temu kupiłam pokrzywę i jeszcze nie otworzyłam hehe Powodzenia Kochana ;* trzymam za Ciebie kciuki <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na relację odnośnie działania pokrzywy na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja niestety nie mam dostepu do produktow balea, zostaje tylko zamowienie przez internet...

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images