Balea, odżywka Mango&Aloes RECENZJA

20:23

Przyszedł czas i na mnie, aby przetestować słynną odżywkę firmy Balea ;) Dużo dobrego naczytałam się o niej na blogach, więc musiałam ją również wypróbować.Od czego zacznę, to jej dostępność która jest bardzo kiepska - odżywkę znajdziemy tylko w sklepach z chemią niemiecką (niektórych) oraz przez internet. No i za granicą oczywiście, w niemieckich drogeriach DM.

Opakowanie odżywki jest plastikowe, z zamykanym dozownikiem. Konsystencja odżywki jest strasznie lejąca, to jej minus ponieważ można ją bardzo łatwo wylać. Zapach jest słodki, nie powiedziałabym że to mango ale podoba mi się. Producent na opakowaniu informuje że odżywka pozbawiona jest silikonów. Za 300ml zapłaciłam 6złotych, więc nie jest to moim zdaniem wygórowana cena. Warto ją kupić za taką cenę żeby chociaż przetestować ;) 
A jak sprawdziła się na moich włosach? 
Szczerze mówiąc, spisała się dobrze. Nie jest złym produktem, włosy są miękkie i błyszczą ale wciąż miałam kłopoty z ich rozczesaniem, co nie zdarzyło mi się przy innych odżywkach. Trzymana na włosach 5 minut robi tyle samo co trzymana dłużej, więc nie ma co oczekiwać lepszych efektów. Nie zrobiła moim włosom niczego złego, nie pogorszyła ich stanu. Mam zamiar przetestować pozostałe wersje odżywek, może któraś z nich okaże się lepsza ;)



You Might Also Like

9 komentarze

  1. Nidy nie używałam kosmetyków z tej firmy ale jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ich produkty, kilka już miałam :). Odżywka jednak nie trafiła w moje ręce, mam obecnie kallosy a je się używa i używa, więc nie prędko to nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ją kiedyś i miło wspominam :) Zwłaszcza zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam na jej temat dużo pozytywnych opinie. Jak tylko zdenkuję Kallosy to się w nią zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od długiego czasu marzą mi się odżywki Balea, ale jakoś nie złożyło się, żebym je kupiła. Kiedyś było je bardzo ciężko dorwać i dziewczyny z zagranicy je sprowadzały, a teraz są dostępne nawet na allegro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jeszcze nie miałam okazji używać firmy BALEA, a chciałabym chciała....

      Zapraszam na nowy wpis, a już niedługo ROZDANIE! :)

      Usuń

Like us on Facebook

Flickr Images