Macadamia Oil

10:50

Przychodzę dziś do was z nowością w moich zbiorach - olejem macadamia. Kupiłam go w sklepie Naturalna Medycyna za 11zl, 30ml. Co prawda bardziej zależało mi na oleju ze słodkich migdałów, ale akurat go nie było. Na początek chciałam przetestować najmniejszy, w razie gdyby się u mnie nie sprawdził. Były jeszcze buteleczki 50 i 100ml. Mam zamiar olejować nim włosy, już się nie mogę doczekać żeby go przetestować!
A co daje olej macadamia?
'Zalecany do pielęgnacji skóry po solarium. Idealny na blizny i rozstępy. Olej jest doskonały w zwalczaniu cellulitu. Przeciwdziała wysuszaniu skóry i utracie jej sprężystości, wspomaga regenerację, poprawia jędrność i elastyczność. Bardzo dobry produkt przeciwzmarszczkowy ( spowalnia proces starzenie się komórek) - idealnie nadaje się do skóry suchej, łuszczącej się oraz wrażliwej. Chroni przed szkodliwym działaniem słońca (posiada naturalny filtr przeciwsłoneczny), zapobiega poparzeniom słonecznym, leczy niewielkie uszkodzenia skóry oraz podrażnienia po opalaniu. Odżywia i odbudowuje suche i zniszczone włosy, włosy są nawilżone, fajnie się układają oraz pięknie lśnią.'

 Efektami po oleju pochwalę się w następnym poście :)

You Might Also Like

5 komentarze

  1. W takim razie czekam na efekty :) Moje włosy są zbyt cienkie na olejki ale jestem ciekawa efektu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Macadamia jeszcze nie miałam, teraz używam awokado, marula i jojoba :) Ciekawa jestem efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam oleje ! Ten ze słodkich migdałów pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również ostatnio próbuję oleju makadamia, ale z Joanny (seria oleje świata). Zobaczymy jak się sprawdzi i czekam na efekt u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie miałam, więc bardzo ciekawią mnie efekty stosowania go :)
    3maj się ;)

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images