Niedziela dla włosów - kakao w roli głównej

16:00

W dzisiejszej 'Niedzieli dla włosów' postanowiłam po raz pierwszy wykorzystać kakao. Wiele dobrego czytałam o jego wpływie na włosy, więc byłam bardzo ciekawa jak sprawdzi się ono na moich. Mimo tego że kolor moich włosów to ciemny blond, zdecydowałam się na wypróbowanie, chociaż wiele osób pisało że bardziej polecana jest osobom o ciemnych włosach.
  Jak więc sprawdziło się u mnie? 

 Łyżeczkę kakao zmieszałam z łyżką odżywki Timotei z olejkiem awokado oraz z łyżeczką odżywki Balea mango i aloes. Włosy umyłam szamponem, odcisnęłam nadmiar wody ręcznikiem i mieszankę nałożyłam na włosy na ok. pół godziny. Po zmyciu wodą wysuszyłam włosy chłodnym nawiewem i nałożyłam na końcówki kilka kropel olejku arganowego. Włosy po rozczesaniu były miękkie, wygładzone i pięknie pachniały! Bardzo ładnie się również błyszczą, jestem bardzo zadowolona z efektu jaki otrzymałam. Jednak jest jeden minus, otóż ta maseczka strasznie brudzi wszystko w łazience :( Jednak uważam że warto, polecam dodawać kakao do masek nie tylko ciemnowłosym, z moim kolorem nic się nie stało. 


You Might Also Like

8 komentarze

  1. Widać, że kakao spisało się nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włosy bardzo lubią kakao :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe, nie słyszałam o czymś takim.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja rowniez uzywalam kakao do odzywki, ale plątało moje włosy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne włosy :) ja dodawałam troszkę kakao do płukanki kawowej. Do masek jeszcze nie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie kakao również bardzo dobrze się sprawdza - lubię efekt po nim :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kakao na włosy? Ciekawa sprawa, nigdy nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images