Tusz do rzęs L'oreal Volume Milion Lashes

16:41

Wreszcie po dłuugim oczekiwaniu - 2 miesiące - dostałam swoją nagrodę wygraną w konkursie organizowanym przez L'oreal. Muszę przyznać że konkurs Rimmela przebiegł znacznie lepiej, pracownicy odpisywali na wiadomości, wysyłka poszła sprawnie, a tymczasem tutaj.. no cóż ;) No ale nieważne, ważne że dostałam już swoją nagrodę jaką jest tytułowy tusz do rzęs. Nie miałam nigdy wcześniej do czynienia z produktami tej firmy więc tusz jest dla mnie totalną nowością, jestem bardzo ciekawa czy sprawdzi się lepiej niż produkt Rimmela. Moje pierwsze wrażenie jest pozytywne, tusz ma bardzo fajną szczoteczkę, kolor jest intensywnie czarny tylko zapach ma okropny :P
'Jak sama nazwa wskazuje maskara ta precyzyjnie pokrywa kolorem każdy włosek z osobna przez co rzęsy wydają się dużo gęściejsze, więc optycznie wydaje się ich dużo więcej niż jest w rzeczywistości. Receptą na osiągnięcie takiego rezultatu było stworzenie idealnie wyprofilowanej szczoteczki, która dociera nawet na kącików oka przez i co bardzo ważne nie pozostawia nieestetycznie wyglądających grudek na powierzchni rzęs. Nigdy więcej sklejonych włosków! Efektem są więc długie, pogrubione, doskonale rozdzielone rzęsy, które przyciągną wszystkie spojrzenia.'
 Cena: ok. 50zł / 9g

Zabieram się do testów, planuję zrobić taki post z porównaniem trzech tuszy których aktualnie używam, śledźcie bloga uważnie :)

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Czekam. :) i śledzę na bieżąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dołączam się do grona osób czekających :)

      Usuń
  2. Uwielbiam ten tusz:) gratuluje wygranej! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi ten tusz nie podpasował, ale wiem, że sporo osób go lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie czekam na porównanie;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam, bardzo go lubiłam. Teraz użyam z PUPY i go denkuję na siłę ale nie jestem zadowolona...

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja koleżanka go uwielbia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna szczotka takie wlasnie lubie najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam te szczoteczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam i bardzo go sobie chwalę :) pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images