Niedziela dla włosów - kakao i skrobia ziemniaczana

15:42

Hej! Dawno nie publikowałam żadnej niedzieli dla włosów, to z braku czasu i troszke chęci, kiedy jest tak upalnie na dworze nie chce mi się za bardzo kombinować, trzymać oleju na włosach i tak dalej ;) Wczoraj jednak postanowiłam zrobić jednak coś więcej dla włosów, trochę już tego potrzebowały. Na pół godziny przed myciem nałożyłam na nie mix odżywek - Nivea long repair, Timotei z olejkiem awokado, Biowax do włosów słabych ze skłonnością do wypadania. Całość wzbogaciłam łyżeczką skrobi ziemniaczanej, łyżeczką kakao i trzema kroplami oleju makadamia. Po pół godzinie umyłam włosy raz szamponem babydream. Z efektu jestem bardzo zadowolona, są miękkie, fajnie nawilżone, dociążone i nie puszą się. Nie są zupełnie proste, ale podoba mi się ten efekt. Moje włoży bardzo lubią takie mixy z różnych odżywek, bardzo im służy też wzbogacanie ich o kakao czy właśnie skrobię. 



You Might Also Like

10 komentarze

  1. Dobrze ze mi przypomniałas o mące :-) bede musiala o niej pamietac przy kolejnym tuningowaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię używać mąki ziemniaczanej na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Próbowałam zarówno jednego jak i drugiego dodatku, obydwa nie przypadły mi do gustu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm a u mnie jest wręcz odwrotnie, moje włosy bardzo polubiły zarówno kakao jak i mąkę :)

      Usuń
  4. Cudowne włosy. :) Mąka ziemniaczana też jest dobra, żeby się włosy nie przetłuszczały tylko daje się ją na głowę bez żadnej odżywki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam że jako suchy szampon też jest rewelacyjna ale jeszcze tego nie próbowałam :D

      Usuń
  5. Wow. Włosy super, ale skrobi na włosy nigdy nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images