Mój codzienny makijaż

20:17

Hej! Dziś chcę Wam zaprezentować mój codzienny makijaż :) Sprawdza się w wielu okazjach, jest dobry zarówno na co dzień jak i do szkoły, pracy, lub na jakieś spotkanie. Jego wykonanie jest dziecinnie proste, opiera się głównie na nałożeniu cieni, roztarciu ich, pomalowaniu rzęs i brwi.. i w sumie to tyle ;) Lubię czasem robić skomplikowane makijaże jednak nie są one zbyt praktyczne, ich wykonanie zajmuje zbyt dużo czasu. Na wykonanie tego potrzeba jakichś dziesięciu minut ;) Użyłam w nim chyba wszystkim znanej paletki z Lovely, poczwórnych cieni Avon oraz tuszu który prezentowałam w poprzednim poście - L'oreal volume milion lashes. Na usta położylam konturówkę z Essence w kolorze Wish me a rose. Do wypełnienia brwi użyłam zestawu z Catrice. Zdjęcie powieki niestety nie oddało intensywności kolorów, zaczynam myśleć o kupnie dobrego aparatu, może polecicie mi jakiś? :)




You Might Also Like

12 komentarze

  1. masz bardzo ładny kształt oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny makijaż, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne oczyska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny też bardzo lubię malować się brązem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz, prosty makijaż a jaki efektowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię brązy na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny makijaż. I faktycznie uniwersalny, bo sprawdzi się przy różnych okazjach, nie tylko na co dzień. A jednocześnie nie jest zbyt "krzykliwy", żeby nie móc go nosić codziennie. ;) I jakie masz ładne, długie rzęsy! :D

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images