Nowości kosmetyczne

16:57

Hej! Ostatnio miałam mało czasu na bloga, ponieważ zaczęła się szkoła, klasa maturalna zabiera trochę czasu i motywacji ;) Dziś przychodzę do Was z nowościami które dziś pojawiły się u mnie, zapraszam do przeczytania!

Dzisiejsze zakupy to całkowita nowość dla mnie, nie miałam przyjemności jeszcze używać żadnej rzeczy. Zaopatrzyłam się w mój pierwszy bronzer (mam nadzieję że nie zrobię sobie nim krzywdy :D ) Honolulu marki w7. Skusiłam się na niego przez bardzo dobre opinie które zbiera wśród blogerek a także.. śliczne opakowanie ;) Nie byłabym sobą gdybym nie skorzystała z promocji -40% na produkty marki L'oreal w miejskiej drogerii i do domu przywędrował ze mną podkład Infallible. Już od jakiegoś czasu szukałam dobrego podkładu, mój wybór padł na L'oreal. Jak na razie zapowiada się na to że podkład będzie moim ulubionym. Ostatnią rzeczą są bardzo popularne w blogosferze sztuczne rzęsy Ardell Demi Wispies. Zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia i po prostu musiałam je mieć ;) 




Masz któryś z tych produktów? Podziel się ze mną swoją opinią!

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Nigdy jeszcze nie używałam sztucznych rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też słyszałam dobre opinie o tych rzęsach. Mam nadzieję, że bronzer się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne nowości :) bardzo lubię ten bronzer :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Loreal kocham dosłownie za wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nigdy sztucznych rzęs i za pierwszym razem na pewno nie zdecydowałabym się na ich doklejanie samemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten podkład mnie bardzo ciekawi.
    Ps. zostaję u ciebie na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nic z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominowałam Cię do zabawy o nazwie Liebster Blog Award. Jak masz ochotę, to zajrzyj ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam żadnej z Twoich nowości, ale bronzer wygląda interesująco :) Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images