Niedziela dla włosów - maska z awokado

19:45

O dobrym działaniu awokado na włosy słyszałam już wiele, służyła mi również odżywka Garnier Awokado i masło karite, a więc postanowiłam spróbowac jak sprawdzi się na moich włosach. Wczoraj wieczorem nałożyłam olej na włosy i trzymałam go całą noc. Umyłam włosy szamponem Nivea hydro care i.. płynem do higieny intymnej marki AA :D Dosyc specyficznie do tego podchodziłam, ale jest to na prawdę dobry sposób na skuteczne zmycie z włosów oleju. Lekko osuszyłam włosy ręcznikiem i nałożyłam na nie maskę z połowy dojrzałego awokado, łyżeczki maski Kallos Keratin i łyżeczkę odżywki Joanna z miodem i cytryną. Taką mieszankę trzymałam na włosach ok. 25 minut i zmyłam ciepłą wodą. Na koniec wypłukałam je octem jabłkowym rozcieńczonym w wodzie. 

Czy awokado sprawdziło się na moich włosach?

Uważam że tak. Włosy są gładkie, bardziej proste, mięciutkie. Straciły jednak trochę na objętości :(
Podsumowując, awokado pewnie użyję jeszcze nie raz również z innymi maskami/odżywkami, spisuje się na prawdę dobrze. 
Zdjęcie po lewej z lampą, po prawej bez lampy. 



Zachęcam Was do wypróbowania awokado w pielęgnacji włosów, może akurat u Was się sprawdzi :)

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Musze zrobić tą maskę z awokado ;) ale zawsze kończy się na tym, że je zjadam zamiast nałożyć na włosy ;) ładny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam awokado na włosy, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images